torsdag, januar 06, 2005

Sommer og Sol i Januar


Kanotur nær Alexander Springs 1 times køretur fra Orlando. Et billed af den flod vi padlede nedaf, der var både store alligatorer (2-3 m lange), der solede sig ved bredden eller forsvandt under vandoverfladen med et kæmpepladsk, når vi kom tæt på. Vi afsluttede med en svømmetur i kildens 22 gr varme vand. Fantastisk tur, andesteg smager også godt i Florida... meget nemmere at tø en dybfrossen and op på 3 timer dernede. Vi så den flotte natur, San Augustin og NASA, sidsnævnte er det ultimative for sådan nogle som mig. Vi holdt os så langt væk som muligt fra andre turistfælder (DisneyWorld, Sea World etc.). Jeg fik besøgt en garnbutik i Winter Park, som var den meste kedelig og uninspirende, jeg længe har set. Navnet er allerede glemt. Istedet har UNICEF modtaget januars garnbudget.

Mit nytårsforsæt er: "Brug to nøgler garn, før du køber et nyt".

Så strikker jeg stadig på Dacapo. På opfordring fra Nanna kommer en opdatering. Jeg er ved at strikke det første ærme sammen med bagstykket. Da der ikke var plads i bagagen, begyndte jeg det andet ærme på ferien. Jeg fik strikket knap halvdelen af det andet ærme og læst et par af Anne McCaffreys bøger i Pern Serien.

1 kommentar:

strikke_jane sagde ...

Uha, jeg vil da frygtelig gerne se billeder af den fremadskridende Dacapo - det er jeg faktisk også sikker på at Nanna gerne vil, ikk' Nanna??;-))