lørdag, januar 29, 2005

Sokkeklub 2005, Januar

Tusind Tak for alle fødselsdagshilsnerne!

Hvad der skulle have været en 10 timers tur fra Texas tilbage til Long Island endte med at tage 13 timer.... Det hele startede med en lugt af brændt elektronik i flyet i Houston Lufthavn. Så vi blev losset af og skulle vente... Med min 2 timers forsinkelse ville jeg misse flyet fra Cincinatti og hjem til Long Island. Dermed udsigten til en nat i Cincinatti. En umådelig rar Continental agent skaffede plads det næste fly fra Houston til Newark, nær NYC og så ville jeg klare mig med tog resten af vejen.... Søpølsen blev færdig kort før landing i Newark. Det næste tog til NYC kom 3 min efter jeg stod på perronen, men så begyndte problemerne....



Der var problemer med elektriciteten, så der var kun et spor til og fra New York City, så vi sneglede os ind til NYC.... Forestil dig Kbh H. med kun 2 spor i myldretiden, bare meget værre. Istedet for at være hjemme før kl 22, var det over midnat inden jeg var hjemme.

Den weekend er erklæret helt og aldeles arbejdsfri!
Så enten strikker jeg videre på Dacapo eller også laver jeg et felt i GAAA. Hmmm, der var også Dan Brown, Angles and Demons (ham med Da Vinci Koden).

1 kommentar:

zeusstrik sagde ...

godt du havde dit strikketøj med!! Ventetid er det værste jeg ved hvis ikke jeg har en bog eller mit strikketøj! Da vinci koden er en af mine favoritter!!!
Den er næsten uslippelig ( kun når strikketøjet driller)God week-end