lørdag, januar 15, 2005

2000 Degrees

er en fantastisk hyggelig butik i State College, PA, hvor man kan male på porcelæn. Man vælger et umalet stykke porcelæn, der er alt fra krus og fade til sparegrise og lysestager. Efter en kort introduktion bliver man sluppet løs blandt alle farverne og skabelonerne. Det er vældig sjovt... Man henter det færdige produkt et par dage senere. Det perfekte sted for børn, barnlige sjæle (mig) og kreative mennesker. Nedenfor er vist min kreation fra i søndags.



Tak for alle de pæne kommentarer om dacapo!
Jeg strikker stadig på dacapo, det går (for) langsomt fremad. Desværre har jeg temlig travlt på arbejde for tiden og må arbejde et par aftener. Jeg skal! have et foredrag færdig i denne weekend og et om 10 dage... Så har jeg også meldt mig ind i webstrik (hmmm ikke smart med ovennævnte deadlines, men pyt). Så nu er der altid noget i mail-kontoens indbakke. Malle, skal vi have arrangeret et nordamerikansk strik-in?

2 kommentarer:

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

Hej Ulla!

Lyder da godt med et strik-in arrangement her i det amerikanske! Måske det kan trække nogle strikkere fra dk til at tage på ferie til staterne.
Ang. tilbagebetaling af moms, når du nu skal til dk og garn-power-shoppe.....så husk, at du mindst skal købe for 300 kr...... og jeg fik da moms tilbage for et af mine indkøb fra "Sommerfuglen".

God weekend!
KH Malle
PS.....jeg har også lige tilmeldt mig sokke-projektet hos web-strikkerne.....og egentlig har jeg ikke tid, men jeg synes ideen er så god...og et par sokker kan man jo altid bruge!
PS PS......Din kreation i porcelæn er bare SÅ flot, vi har et lignende sted her i Santa Barbara...måske jeg skulle prøve.

strikkeforsker sagde ...

Malle, tak for hint mht moms
Mon ikke et par dage i NY eller SB kan lokke et par danskere over dammen?
Mht sokkeklub, så vil jeg gerne, meeeeen januar er ligesom allerede overbooket med arbejde.