søndag, december 12, 2004

Dacapo II


betyder jo igen. Så endnu et stykke om trøjen og et væddemål :-)) Så langt er jeg nået af højre ærme. Og indtil den er strikket færdig, starter jeg ikke på nogle store projekter, selvom der er adskillige i garnkurven. Ellers går tiden med at planlægge julefrokost. Pyha, man kan blive helt forpustet ved tanken. En stor tak til Mette for en opskrift på rugbrød uden kerner. Dacapo skal med i byen i aften. Lesley, som jeg har lært at strikke strømper, har inviteret på middag, hvilket sidst var en udsøgt fornøjelse, da hun har arbejdet som kok i TriBeCa... Synet af hjemmestrikkede strømper har overbevist en af drengene om, at han også skal lære at strikke strømper. Det bliver lidt spændende for hans koncentration rækker ca 5 min. Så væddemålet mellem ham og en anden går på, at hun bager æbletærte, såfremt han bliver færdig inden 1. maj, ellers skal han vaske og pudse hendes bil :-))

2 kommentarer:

zeusstrik sagde ...

det er nogle rigtig flotte farver du har valgt til din dacapo, jeg er helt forelsket i den blommefarvede.

strikkeforsker sagde ...

Tak Hanne. Jeg er normalt selv ikke så begejstret for røde (varme) farver, men den blommefarvede passer perfekt til den blå og sorte.