tirsdag, november 02, 2004

Yahoooo...


Må jeg præsentere: Den færdige undertrøje... 5 timer med BBC's version af Pride and Prejudice (den med Colin Firth) gjorde underværker, jeg var så optaget, at stropperne blev strikket for lange :-)) Det er fikset og nu er den klar til brug. Til højre er en af de nye ting til forskønnelse af huset. Billedet er malet af min kærestes farmor. Jaja, jeg har opdaget, at det hænger lidt skævt. Nu må strikkepindene vist hellere hvile indtil jeg har fået lavet mit foredrag til torsdagens gruppemøde færdig. De næste par dage står den på årets gysere, det amerikanske præsident valg... forhåbentlig bliver den rigtige vinder kåret til præsident denne gang. Jeg er nu i den situation, at jeg kun har 1/2 nøgle garn af basisfarven tilovers.
EFTERLYSNING: 2 nøgler Gepard CottonWool i farve 530 (den himmeblå)--- ellers kan jeg ikke få strikket de matchende shorts :-(

3 kommentarer:

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

jamen hvor ser du smart ud.....shame, at det er en undertrøje og at den skal dækkes af diverse tykkere trøjer nu.
kan ikke hjælpe dig med din efterlysning af garn.....dog kan jeg sagtens sympatiserer med dagens gyser-drama....præsidentvalget! heldigivs kan min husbond, der er blevet amerikansk statsborger dog give sit bidrag til, at det må gå i den rigtige retning :-)

kh malle

Nanna sagde ...

Hej Ulla

Jeg kan kigge forbi Uldstedet på lørdag og se om de ikke skulle have noget. Skal det helst være en speciel indfarvning?

Du kan evt. maile til mig på: nabi@dsr.kvl.dk

Mvh Nanna
www.123strik.dk

Vivian sagde ...

Hvor ER i bare chikke, dig og undertrøjen. Jeg kan godt forstå du må ha' matchende shorts til !!

Hilsner fra Vivian