søndag, november 21, 2004

Også mig :-))


Min booga bag, strikket i Noro Kureyon Farve 92. Den skarpsindige læser vil straks indse, at det er det samme garn some mine regnbueluffer. Siden sidst er jeg blevet færdig med kærestens julegave, strikket et halstørklæde og så gået igang med Da Capo... Selv om jeg kun har strikket 20 pinde, er jeg vildt begejstret for den. Jeg tilbringer weekenden i laboratoriet, såååå spændende at sidde alene i en kælder med konstant brummen fra køleanlægget og passe eksperimenter. Heldigvis ser resultaterne rigtig, rigtig gode ud, så det er en af de gange, hvor det ikke gør så meget at arbejde i weekenden. Hehe og i næste uge er der kun 3 arbejdsdage. Torsdag er det Thankgiving så der vanker der kalkun med tilbehør, pumpkin pie (græskartærte, mums) og NY style Cheesecake (sødt stads som amerikanerne klassificerer som kage) hos kærestens forældre. Nu smutter jeg ud i køkkenet, for laksen er lige kommet ud af ovnen :-)

Ingen kommentarer: