fredag, oktober 22, 2004

Vinterklargøring


Som lovet i sidste post er her et billed af mit seneste projekt, undertrøjen fra Lena Blidells "Strikketøj". Den strikkes i Gepard CottonWool, Farve 531. Skønt og superblødt garn, et prisbilligt alternativ til cashmere. Mønstret sidder efterhånden i fingrene, jeg er dog "kommet til" at lave huller for hver fjerde istedet for hver femte pind. Den lille bil har fået nyt batteri. En af mine kolleger prøvede at jumpstarte batteriet, det virkede desværre ikke. Så pengene til Noro Kureyon Farve 87 til en taske eller sweater blev konverteret til et "Diehard" bilbatteri. Batteriproblemer er en familieforbandelse for tiden. Mine forældre kom hjem fra USA til en bil med et dødt batteri. Men nu køre biler, eksperimenter og strikketøj :-)

Til Mette: Garnet er købt hos Uldstedet i København.
Til Helle: Jeg glæder mig allerede :-)

1 kommentar:

Mette sagde ...

Har du klaret købet i Uldstedet? Ellers må du sige til, hvis jeg kan hjælpe dig. Jeg var der faktisk selv i går!