fredag, oktober 15, 2004

To boldly go....

Knitting Adventurer
You appear to be a Knitting
Adventurer.You are through those knitting growing pains and
feeling more adventurous. You can follow astandard pattern
if it's not too complicated and know where to go to get help.
Maybe you've started to experiment with different fibers and
you might be eyeing a book with a cool technique you've never
tried. Perhaps you prefer to stick to other people's patterns but
you are trying to challenge yourself more. Regardless of your
preference, you are continually trying to grow as a knitter, and as
well you should since your non-knitting friends are probably
dropping some serious hints, these days.
http://marniemaclean.com/

What Kind of Knitter Are You?
brought to you by

Captains log, star date 101504,1058. Inspireret af
Vivians blog, måtte jeg også liiiiige afprøve den. Jeg eksperimenterede faktisk med min håndten iaftes, det forsinkede sengetid. Juuuhuuuu, jeg har nu 2 m 2-ply garn... lidt ujævnt spundet, men ih hvor var det sjovt at prøve. Der er afgjort plads til forbedringer. Målet med det hele er at få spundet det uld jeg købte i sommers. Tenen kom med 3 prøver af uld, der er noget hvidt, som afgjort skal farves med KoolAid i en eller anden glad farve.

1 kommentar:

Britta sagde ...

Sig mig lige en gang - er du en strikkende trekkie? For så er vi 2 ;-)

Knus Britta