torsdag, oktober 14, 2004

Jule og vinterstrik

På strikkefronten sker der ikke så meget, det meste af fritiden går med ordne ting i huset, tage i IKEA og sove. Hvorfor er det lige at IKEA aldrig har det på lager man skal bruge? Efter lang tids overvejelse samt skalering af mønster og strikkefasthed, har jeg kastet mig ud i at strikke undertrøjen fra "Strikketøj". Jeg har kun nået de 3 cm perlestrikskant. Det går laaaaangsomt fremad på pinde nr 3,5 når man på den seneste har strikket på 10 og 12 mm pinde. Ingen billeder, for kameraet er i en kasse et eller andet sted. Ellers tænker jeg over kommende projekter og hvordan jeg skal finde tid til dem. Et muligt projekt er en Julesok, en semikitchet en med rensdyr, nisser eller snemænd. Sådan en man hænger for enden af sengen Julenat og når man vågner d. 25 dec er den fuld af godter og små pakker. Jeg skal nemlig holde jul i USA. Dvs ingen andesteg eller julegaver den 24 dec... :-( Men jeg har ingredienser til Risalamande. :-) Er der nogen, der har en opskrift på en julesok?

Ingen kommentarer: