tirsdag, oktober 12, 2004

Filtede Tøfler


Efter vask, her er det næsten-tørre par tøfler... Det tog liiiige en ekstra dag, for afløbsslangen til vaskemaskinen skulle fikses først. Jeg brugt mine fødder og et par Teva's som "skolæst" samt futtet rundt i dem til aften. Mit første forsøg på filtning, det er faldet relativt heldigt ud
:-) Måske skal de lige have en tur mere i maskinen senere. Opskriften er fra "Strik på den fede måde", som jeg scorede som ekstra-fødselsdagsgave i vinters. Der er flere spændende ting i den bog, som sikkert skal afprøves. Nu skal jeg så have fundet på, hvad jeg så skal strikke. Det bliver nok sokker, vanter eller også begynder jeg på det uldne undertøj, for det er ved at blive koldt. Det smukke New England Efterår er begyndt, så jeg håber at kunne komme en tur væk fra øen til Upstate New York eller Conneticut for at nyde efterårets gyldne farver inden det er for sent...det bliver ikke i weekenden, for der kommer mine forældre på besøg.

1 kommentar:

Fru Schwartz sagde ...

Fede "dappere":-)

En udenlandsdansker kunne jo stikke mig en email og så vente og se hvad der sker på huefronten!

Smil fra Helle