søndag, oktober 10, 2004


Cirkussokker :-) ¨
De er noget farvestrålende sammenlignet med min garderobe, men sjove er de altså. De er strikket i Opal Seide T50-10.
Pyyyyha, de sidste par uger har været hårde. Jeg er blevet færdig med en projektbeskrivelser til en række ansøgninger og betaler nu prisen (= Snotøgle) for den seneste tids 55 timers arbejdsuge og jetlag. Lørdagen bød på en tur til IKEA og efterfølgende samlinge af reol, jep parforholdet overlevede :-) Efter at have boet 1.5 år i USA sætter jeg umådelig pris på IKEA. Vi har lejet hus og flytter engang i løbet af denne uge. Jeg glæder mig vildt, for jeg får mit eget hjørne af stuen til strikketøj og deslige....hehe og så valgte jeg lænestol ud fra om man kunne strikke i den eller ej.
Jeg er også hoppet på tøffelbølge, den første er strikket og nu vil jeg hen og strikke makkeren, billeder følger senere....

1 kommentar:

Bettina sagde ...

Skægt som det smitter med futter, jeg er også hoppet på vognen trods filte-aversioner! :o) Dine strømper er fiiiiiiine, lige til at blive glad i låget af!