onsdag, oktober 20, 2004

Batterier grrrrrrrrrrrr.......

Forældrene er på besøg, så jeg har leget guide til Long Island. På strikkefronten skrider min undertrøje fremad, billed i næste post... på spejderære! Selvfølgelig ender jeg nok med at mangle garn til bukserne... er nu i processen med at skaffe Gepard CottonWool hos Uldstedet via email. Den farve jeg skal bruge i selvfølgelig i restordre :-(
Nå men en ulykke kommer sjældent alene... Tirsdag morgen startede med underlige lysbeskeder fra batteriet på min laptop. Et opkald til Dell support gjorde mig 1000 kr fattigere, og et nyt batteri rigere om en uges tid.... Det øseregnede i går, så jeg viste cirkussokker i mine gennemsigtige gummistøvler fra Markno, men glemte skifteskoenen i bilen. Jeg nåede aldrig ud at hente dem pga alle mulige eksperimentelle problemer i Lab. Gæt hvem der kl 20 opdagede, at hun havde glemt at slukke lyset på bilen og derfor pt har et dødt bilbatteri? Jeg skal have ringet til AAA (US version af FDM) for så kommer den flinke mekaniker og starter bilen gratis. Ironisk nok er et af forskningsprojekterne i gruppen..... Batterier, så det f.... laptop batteri bliver doneret til forskning :-))

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Hold da op med prøvelser du er blevet sat på. Meeen det ser ud til, at du bestod med bravour. Noget skidt med dit manglende garn. Nu ved jeg ikke, om du refererer til Uldstedet i København. Jeg bor ca. 35 km fra København, men er der af og til, hvis det skulle være. Men jeg synes, at du har nævnt Århus tidligere........

Fru Schwartz sagde ...

L****dag....Hvis det er nogen trøst, så kan jeg informere dig om, at din pakke blev sendt igår:-)

Kh Helle