søndag, oktober 31, 2004

Allehelgens dag


En superskøn og lun efterårsmorgen på Long Island. Et billed af vores lille hus med græskar, chrysantemum og efterårsfarver. Træerne har alle mulige nuancer af røde og gule farver, det er virkeligt smukt. Det er Halloween idag, så nabolagets børn skal ud og gå "trick or treat" dvs slik eller også laver de narrestreger. Jeg må hellere huske at købe slik i supermarkedet. Undertrøjen går fremad, jeg mangler kun stropperne og det øverste del af det ene forstykke. Forhåbentlig er den færdig iløbet af et par dag. Næste projekt har jeg endnu ikke besluttet mig for, der er flere muligheder, booga bag, luffer, eller også kan jeg starte på min Dacapo (Hanne Falkenberg). Hanne Falkenberg og Vivian Høxbro kit er nogle af de få ting, det virkelig kan betale sig at importere fra Danmark. Dacapo koster ca. 750 kr hos Sommerfuglen, mens listeprisen i USA er 260 $ (1500 kr, oouuch). Måske gemmer jeg dacapo til jeg bliver sendt til Penn State. Det ligger laaaangt ude på bøhlandet i Pennsylvania. Hovedattraktionen er et fodboldstadion med plads til 80.000, langt flere end der er indbyggere i byen. Man kører mod vest i ca. 5 timer, gennem New York, New Jersey til Pennsylvania krydser et par floder og lidt bjerge. Jeg er igang med at strikke strømper til bofællen, han må bare ikke opdage det, da det er julegave. Derfor har jeg smuglet et nøgle garn og pinde med på arbejde. Hvis jeg nu strikker 15 min hver dag kan jeg vist nå det inden jul. God søndag :-)

1 kommentar:

zeusstrik sagde ...

måske skulle du nedsætte dig som importør...Forslag.. gi ungerne tandbørster istedet for slik:O)))